Reflektera gärna över dina svar

En bra lista att bli medveten om. 

Sultanens svar 😄

Fyra platser jag har bott:

1. Göteborg

2. Santos, Brasil

3. New York, USA

4. Stockholm

Fyra ställen jag har arbetat:
1. Statens Bakteriologiska Lab.

2. Stockholms universitet

3. Länsarbetsnämnden, Sthlm

4. Riksskatteverket, Skatteverket

Fyra saker jag älskar att se på tv:
1. Allt för Sverige

2. Dokumentärer

3. Fotboll

4. NETFLIX – kollar serier

Fyra platser jag har varit:
1. Akropolis

2. Machu Picchu

3. Masai Mara

4. Titicacasjön Peru

Fyra saker jag älskar att äta:
1. Snitzel

2. Hamburgare

3. Skaldjur

4. Exotiska frukter/grönsaker

Fyra saker jag älskar att dricka: 
1. Färsk Lemonad

2. Ginger beer

3. Kaffe, thé

4. Iskallt vatten

Fyra saker jag älskar att göra:
1. Umgås med mina barn och barnbarn

2. Umågs med mina vänner, släkt och kollegor

3. Resa

4. Upptäcka och uppleva nytt

Lämna en kommentar